zondag 22 april 2012

Forex STF Review - Forex STF Scam - Financiën

Als u hebt gewacht voor iets nieuws op de forex spel te raken ... iets dat de handel zo makkelijk, snel en winstgevend maakt als het is gebarsten te zijn ...... wat ik sta op het punt om te laten zien je gaat make-up voor alle frustratie ... alle gebroken beloftes ... en al het vuile LIES waar u geweest bent dwangvoeding tot now.It is een ontdekking die me er schoot in de top vijf procent van de forex day-traders ... routinematig verdient me $ 445 tot 6.450 dollar of meer op elke transactie heb ik te maken en ... En het maakt echt niet uit of je hebt moeite om het te maken als een forex handelaar voor een paar weken ... zes maanden ... of zes jaar ...... Er werd geen verschil hoeveel robots en goeroe-systemen u uw geloof in dat alleen nog je met een andere geblazen account en een wee gevoel in de bodem van je buik ... Je staat op het hoge octaangehalte spanning die voortkomt uit ervaring het bekijken van uw rekeningen automatisch churn out dag-job-stoppen ambachten zoals deze ... En de harde waarheid is ... uw "eerste generatie" robot is niet slim genoeg om te overleven Vertel me als dit klinkt bekend, want hier is de wrede werkelijkheid te veel forex handelaren op dit moment geconfronteerd: probeer het nu * U op "scalp" de forex markt proberen met veel van kleine, snelle trades ... maar in plaats van te stoppen terwijl het vooruit, je robot gaat recht van een klif en neemt elke cent van de winst die je hebt mee gemaakt met het ... * U controleert uw "automatische" effectenrekening alleen te vinden dat hun top-reviewed "AI "super-robot heeft nog een enkele handel de hele dag ... * Je robot maakt een aantal winstgevende trades in de eerste week ... zodat ze verdubbelen hun effectenrekening ... ze zijn gewoon op het punt om hun baas te vertellen om het te schuiven ... en de winstgevende trades op mysterieuze wijze up.And natuurlijk drogen, ook al heb je nooit mag me up on it, ik nog steeds aandringen op het aanbieden van je volledige steun aan zorg ervoor dat je een snelle, gepersonaliseerde antwoord (van mij, niet een of andere "uitbesteed" customer service lakei) ... wanneer u hebt een question.That brengt ons bij "de vangst" ... want ook al kon ik natuurlijk verkocht een miljoen exemplaren van een stuk software ... Ik ben ook biedt u mijn tijd, en dat is limited.So dit niet van plan om een ​​van die dingen die alleen maar blijft op de markt voor altijd , dat je "bladwijzer" en keer terug naar later.Sorry, maar zodra ik langs mijn 'comfort zone' van het aantal mensen die ik het gevoel dat ik steun een-op-een, ik ga moet trekken dit op. Als u klaar bent om te gaan handelen NU te krijgen (en vergeet niet, krijg je een vliegende start met $ 150 die al in uw account als u vandaag bestelt) ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.